Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie
Krótki opis Twojego forum [ustaw w panelu administracyjnym]
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Klasy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna -> ZŚ powstań
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kropka
Gość





PostWysłany: Czw 20:18, 08 Lut 2007    Temat postu:

wystarczy wprowadzic proste zaleznosci
wieksze magery zmniejsza wartosc wszelkich ciosow bojowych nawet przy 100 sworda itd
Wieksze bojowki zmniejszaja wartosci czarow nawet przy 100 magery
tak samo z evalem i taktyka
medytacja i anatomia Wink
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 9:28, 09 Lut 2007    Temat postu:

kropka napisał:
wystarczy wprowadzic proste zaleznosci
wieksze magery zmniejsza wartosc wszelkich ciosow bojowych nawet przy 100 sworda itd
Wieksze bojowki zmniejszaja wartosci czarow nawet przy 100 magery
tak samo z evalem i taktyka
medytacja i anatomia Wink


To co tu opisujesz to wlasnie podzial na klasy. Tylko zrobiony na innej zasadzie niz byl na ZS
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Aba
Gość





PostWysłany: Pią 11:22, 09 Lut 2007    Temat postu:

No i na ciekawszej. Nie musisz lowic 3 dni by str upnal z 20 na 21m bo to jakis zart Razz Rzema nie powinno byc. Jest malo graczy i nie wielu chce grac samymy rzemami. W pewnym momencie im sie zaczyna nudzic bo co wiecej mozna zrobic taka postacia?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 11:46, 09 Lut 2007    Temat postu:

Zgadzam sie z tym ze to ze po 3 dniach lowienia silka wzrasta z 20 na 21 to zart. Z 20 na 21 powinna wzrosnac najwczesniej po miesiacy lowienia. Bo po co rybakowi silka?

Co do tej nudy to jedna osoba powie ze gra rzemem jest nudna bo co mozna nim robic, a inna powie ze gra wojem jest nudna bo tylko lazisz po swiecie i zabijasz
Jeszcze ktos inny powie ze wogle ultima jest nudna.
Chce przez to powiedziec ze nie ma sensu wypowiadac sie za innych bo kazdy lubi co innego i kazdemu co innego sie podoba.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Esper



Dołączył: 08 Lut 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 11:57, 09 Lut 2007    Temat postu:

rybakowi silka nie jest potrzebna? chyba nowoczesnemu gdzie wedka jest przywierdozna do poklady a kolowrotek jest na silnik spalinowy, a takich rybakow w uo nie ma... sila to na prawde wazna cecha tego zawodu...

podzial na klasy powinien zaistniej w jakiejs formie, sprawnej funkcjonalnej i uczciwej, a jak to rozwiazac to sie zobaczy poki co nie ma o czym gdybac bo nie widze by pozostale tematy sie rozwijaly nowych tez brak a wypowiedzi niby nowych adminow brak innymi slowy gadanie o niczym po nic...

odnosnie postu ponizej ryby nie musza byc ciezkie, ale raz niecch wazy 3kg a na takie wygaldaja te pierwsze, to taka ryba potrafi stawic opor, dwa rybak lowi ich dziesiatki! buty wysokie pelne wody waza lekko 10kg wyciagnij sobie takie! a do tego lowienie siecia to nie lekka profesja...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Esper dnia Pią 12:44, 09 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 12:34, 09 Lut 2007    Temat postu:

Esper napisał:
rybakowi silka nie jest potrzebna? chyba nowoczesnemu gdzie wedka jest przywierdozna do poklady a kolowrotek jest na silnik spalinowy, a takich rybakow w uo nie ma... sila to na prawde wazna cecha tego zawodu...


Po co rybakowi sila? Ryby przeciez ciezkie nie sa
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kriss



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 18:04, 09 Lut 2007    Temat postu:

Ja tylko powiem to co zawsze mowilem- Usunac podzial na klasy w diably

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 20:32, 09 Lut 2007    Temat postu:

jedyny podział na klasy, jaki kiedykolwiek podobał mi się na ZS, był ten z podziałem na postacie czarujące i inne. tzn. postacie czarujące nie mogły nosić pewnych zbroi, mieć niektórych bojówek itp.

dla mnie klasy w stylu tych z kc, ograniczenia w statach w zależności od rasy to jakaś kompletna porażka.

Gerhardt ma rację, na serverach gdzie nie ma podziału na klasy zaraz tworzą się tanki magery+bojówka+taming. i gra na tym bardziej traci niż na ograniczeniach związanych z klasami.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość






PostWysłany: Pią 22:52, 09 Lut 2007    Temat postu:

1. Klasy - jak były były dobre.
2. Pomysl 45 sily dla maga na start - mag to mag.
3. Jak pisał AngeloOfDeath - rzem po 100% bojówek + mały(malutki) gain.
Ogólna pomoc dla rzema żeby jednak mógł coś bić (choć teoretyzując zawsze ma oręż pod ręką więc ma łatwiej...)
4. Specjalizacje klas (bez "tu Ci dam a tu zabiore"...)
Fencer - tylko szermierka brak macek. (analogicznie reszta).
Pure Mage - skille tylko dla maga czyli bez hidinga, sneaka i itp. (np. szybszy przyrost skilla czy gainy).
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ther



Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów


PostWysłany: Pią 23:00, 09 Lut 2007    Temat postu:

Może ich i nie być mi obojętnie. Ewentualnie gdy ktoś będzie chciał być tym fencerem to dać mu bonusik i zablokować co nieco. I jak ktoś napisał wyżej. Bez systemu "Tu Ci dam tu zabiore".

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chewbacca
Gość





PostWysłany: Sob 13:51, 10 Lut 2007    Temat postu:

Podział na stricte rzema, woja i maga mija się z celem i zmniejsza grywalność.

Całkowite zniesienie klas mija się z celem i zrobi syf.

Jedynym wyjściem jest opracować zróżnicowany i zbalansowany system klas / profesji.

Są to moje osobiste opinie.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ci którzy wierzycie jeszcze w ZŚa łączcie sie Strona Główna -> ZŚ powstań Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin