Autor Wiadomość
Sin
PostWysłany: Czw 21:12, 08 Lut 2007    Temat postu:

Gerhardt napisał:
Sin napisał:
Nie powinien istniec, powinien byc podzial na miasta (panstwa?), w ktorych bysmy mieli swoj status (porzadny obywatel, turysta, handlowiec, kryminalista, morderca, whatever). Jeden status dla wszystkich.

Sin.


Skoro jeden status dla wszystkich mieszkancow miast to co w przypadku gdy 1 mieszkaniec miasta napadnie/okradnie/zabije innego mieszkanca miasta?


1 status w sensie jeden kolor imienia ;-)


Sin.
Esper
PostWysłany: Czw 15:33, 08 Lut 2007    Temat postu:

4h to za duzo jak na kazde zabojstwo przeciez czasem sie pada i po 5 razy...

wlasnie dlatego ze ktos jest redem a nie musi trzymac z innymi redami uwazam ze jest to zbedne... miasta+gildie sa lepsze
AngelOfDeath
PostWysłany: Czw 15:24, 08 Lut 2007    Temat postu:

Jeśli gmi by ze sobą współpracowali raz na rok to była by to współpraca ale by nie byli aktywni...
Wiec zależy jak na to patrzeć

Hyh w sumie to ten post to spam....
Aba
PostWysłany: Czw 15:13, 08 Lut 2007    Temat postu:

Podzial red/blue.. Blue blue nie zabije a red reda tak wiec podzial jest bez sensu. Dodatkowo nie kazdy jest redem od poczatku. Powinno byc tak: zabijasz to masz kare na 4h online i dodaje ci sie +4 przy kazdym morderstwie.
Gerhardt
PostWysłany: Czw 15:12, 08 Lut 2007    Temat postu:

punkt 3 jest zbedny jako zawarty w punkcie 2 Twisted Evil
AngelOfDeath
PostWysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007    Temat postu:

Esper napisał:


JA UWAZAM ZE MIASTA TO SWIETNY POMYSL KTORY UMARL PRZEZ ONLINE I GM'OW a TAKZE GRACZY-BURMISTRZOW

to sa zmiany wplywajacce tylko na urozmaicenie strony fabularnej,


Z tego powodu trzeba zrobić
1)żeby miastem nie dowodziła mała liczba osób
2)żeby gmi współpracowali przy opiece nad miastami (i żeby w ogóle współpracowali)
3)żeby ci gmi byli aktywni
Gerhardt
PostWysłany: Czw 15:08, 08 Lut 2007    Temat postu:

Esper napisał:
Ger a wg mnie jednak online ma do tego znaczeni tzn do kasy w banku, ilu graczy jest w stanie wydac po milionie zlota gdy postawienie dobrego straznika to bylo cos ponad 70k po kazdej jego smiercia utrzymanie to powiedzmy 1/5tego ... online ma na to jednak w pewnym stopniu wplyw...


Wystarczy tylko zrobic wynajmowanie strazy na dany okres a nie na ilosc 'zyc' i po problemie Razz
Esper
PostWysłany: Czw 14:55, 08 Lut 2007    Temat postu:

Ger a wg mnie jednak online ma do tego znaczeni tzn do kasy w banku, ilu graczy jest w stanie wydac po milionie zlota gdy postawienie dobrego straznika to bylo cos ponad 70k po kazdej jego smiercia utrzymanie to powiedzmy 1/5tego ... online ma na to jednak w pewnym stopniu wplyw...

a czy miasta by upadaly? mozna zrobic tak by nie upadaly, mozna powiazac ludzi z miastami tak by nie mogli robic pewnych rzeczy bez mieszkania w nich...

moze moja wizja jest zbytnim przeniesieniem ze swiata realnego ale pisac sobie mozna,

moga byc jedne monety w sumie fakt ale mozna tez uzaleznic pobierany % od tego kim sie jest mieszkancem czy tez nie, jesli sie stricte podzieli pewnych vendorow tylko w danych miastach itp to tez bedzie weselej jestem mieszkancem i place tylko 10% ale chce kupic cos czego u mnie w miescie nie ma jade i place 20% lub szukam gracza...
prawde powiedziawszy vendorzy powinni byc wyraznie podzieleni pomiedzy rasy/miasta i tak np lucznik ma lepsze luki i kusze u elfow, krasie maja wyroby majstrow ktorych nawet ludzie nie maja itp...
bankierzy w nie naszych miastach moga np pobierac oplace za kazdorazowe skorzystanie ze skrzyni... mozna kombinowac

JA UWAZAM ZE MIASTA TO SWIETNY POMYSL KTORY UMARL PRZEZ ONLINE I GM'OW a TAKZE GRACZY-BURMISTRZOW

to sa zmiany wplywajacce tylko na urozmaicenie strony fabularnej,
AngelOfDeath
PostWysłany: Czw 14:33, 08 Lut 2007    Temat postu:

A ja bym był za podziałem na miasta/państwa
Tzn. 4 miasta elfów krasnoludów redów i „wszystkich” i tak wszyscy będą siedzieli w jednym miejscu... ale te 3 inne miasta to jakby azyl dla poszczególnych odłamów społeczeństwa i powód do tworzenia społeczności rasowej (lub społeczności redów) w której może zamieszać zawsze jakiś gm...
W każdym mieście jacyś przedstawiciele (nie koniecznie burmistrzowie i radni) maja prawo wywalić na zbity pysk delikwenta i tak moim zdaniem by było najlepiej
Gerhardt
PostWysłany: Czw 12:41, 08 Lut 2007    Temat postu:

Esper napisał:
System miast faktycznie byl ciekawy, a czeu potrzeba do niego wiekszego on-line? ot chocby by straz faktycznie byla oplacana przez mieszkancow, miasta ktore beda sie wyludniac beda sie stawac niebezpieczne, beda upadac inne rosnac w sile, system miast mozna zreszta nieco urozmaicic w koncu podatki powinni wszyscy placic a przynajmniej burmistrz powinien wiedziec kto ile placi...


To co mowisz nie ma zwiazku z online. Na ZS byli gracze majacy po kilka milionow w banku. Wiec jaka roznica czy 1 gracz da milion na straz zeby chronila miasto czy 100 graczy na to samo da po 10000?
Kwota jaka zasili miasto bedzie ta sama. Poza tym rownie dobrze moze okazac sie, ze przy online 1000 nie znajda sie gracze ktorzy beda chcieli lozyc na straz w miescie bo stwierdza ze straz im nie jest potrzebna
Burmistrz faktycznie powinien wiedziec ile kto placi na miasto, ale to tez nie ma zwiazku z online.

Esper napisał:

glupi pomysl? dwa rodzaje monet jedne uzyskiwane od powtorkow, drugie od npcow, jedne przed opodatkowaniem drugie po, burmistrz moglby ustawiac ze np jak idziemy do sklepu cos kupic za kase ze smoka npc od razu pobierze cala kase z plecaka pomniejszy ja o przykladowe 15% podatku reszte nam odda, ale nie bedzie tego robil drugi raz Smile dzieki temu miasta beda sie dzielic na takie gdzie podatki sa wysoki i niskie, jaka zaleta?
jestes mieszkancem miasta straz reaguje jak wzywasz pomocy nie jestes to nie zareaguje, przychodzi kras z twierdzy do del bije czlowieka ten wola straz i straz ubija krasia nie wazne kto jest dobry a kto zly placi i ochrona mu sie nalezy, a co jeszcze? nie jestes mieszkancem nie placisz podatkow ale straz bedzie Cie bic za kazdym razem gdy kogos zaatakujesz i to sama z siebie...


Dwa rodzaje monet nie maja nic wspolnego z tym co piszesz. To samo mozna zrobic jednym rodzajem monet Wystarczy dopisac do skryptu by sprzedawca pobieral ilestam % wiecej zlota przy zakupie i ilestam % mniej wydawal gdy cos sprzedaje
Esper
PostWysłany: Czw 12:07, 08 Lut 2007    Temat postu:

System miast faktycznie byl ciekawy, a czeu potrzeba do niego wiekszego on-line? ot chocby by straz faktycznie byla oplacana przez mieszkancow, miasta ktore beda sie wyludniac beda sie stawac niebezpieczne, beda upadac inne rosnac w sile, system miast mozna zreszta nieco urozmaicic w koncu podatki powinni wszyscy placic a przynajmniej burmistrz powinien wiedziec kto ile placi...
glupi pomysl? dwa rodzaje monet jedne uzyskiwane od powtorkow, drugie od npcow, jedne przed opodatkowaniem drugie po, burmistrz moglby ustawiac ze np jak idziemy do sklepu cos kupic za kase ze smoka npc od razu pobierze cala kase z plecaka pomniejszy ja o przykladowe 15% podatku reszte nam odda, ale nie bedzie tego robil drugi raz Smile dzieki temu miasta beda sie dzielic na takie gdzie podatki sa wysoki i niskie, jaka zaleta?
jestes mieszkancem miasta straz reaguje jak wzywasz pomocy nie jestes to nie zareaguje, przychodzi kras z twierdzy do del bije czlowieka ten wola straz i straz ubija krasia nie wazne kto jest dobry a kto zly placi i ochrona mu sie nalezy, a co jeszcze? nie jestes mieszkancem nie placisz podatkow ale straz bedzie Cie bic za kazdym razem gdy kogos zaatakujesz i to sama z siebie...
Gerhardt
PostWysłany: Czw 10:22, 08 Lut 2007    Temat postu:

Sin napisał:
Nie powinien istniec, powinien byc podzial na miasta (panstwa?), w ktorych bysmy mieli swoj status (porzadny obywatel, turysta, handlowiec, kryminalista, morderca, whatever). Jeden status dla wszystkich.

Sin.


Skoro jeden status dla wszystkich mieszkancow miast to co w przypadku gdy 1 mieszkaniec miasta napadnie/okradnie/zabije innego mieszkanca miasta?
Gerhardt
PostWysłany: Czw 10:20, 08 Lut 2007    Temat postu:

Aba napisał:
Bez zadnych podzialow. Mozna sie zastanawiac przy wiekszym online.


Jak dla mnie to bezsensowna argumentacja. Dlaczego bowiem np zabicie kogos raz ma byc scigane a raz nie? Jest na serwie 2 graczy i 1 zabije 2 i jest ok, a jak zaloguje sie nagle setka to juz nie?
Nie wspominajac juz o tym ze okreslenie 'wiekszy' jest malo precyzyjne.
Wiekszym znaczy ile? 100? 200? 500? 1000? 10000? 100000? Milon?
Aba
PostWysłany: Czw 9:37, 08 Lut 2007    Temat postu:

Bez zadnych podzialow. Mozna sie zastanawiac przy wiekszym online.
Epinier
PostWysłany: Czw 0:20, 08 Lut 2007    Temat postu:

Podział na miasta ma sens przy sporym online, moim zdniem niewypał na ZS właśnie z powodu małej liczby aktywnych graczy. Red/blue się nie sprawdza z tego powodu, że jest sztuczny i redzi z blue chadzają pod ramię. Może po prostu jakoś rozwinąć system gildii? Może mi się wydaje, ale pod koniec wyraźnie było widać jaka gildia dominowała w miastach i w porozumieniu z GM ona by miała wplyw na wygląd miasta - w razie sporów o hegemonie walki Twisted Evil .

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group